حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات سالن آمفی تئاتر واقع در ساختمان جدید اداری وارد فاز آرماتور گذاری ستونها گردید.

شناسه : 11652 10 فوریه 2018 - 5:49 300 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از فاز جدید عملیات اجرائی پروژه سالن آمفی تئاتر این منطق خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه در بازدید هفته گذشته خود دستور تسریع عملیات اجرائی ساختمان اداری را صادر نموده و توسط معاونت فنی و عمرانی اقدامات لازم […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات سالن آمفی تئاتر واقع در ساختمان جدید اداری وارد فاز آرماتور گذاری ستونها گردید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از فاز جدید عملیات اجرائی پروژه سالن آمفی تئاتر این منطق خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه در بازدید هفته گذشته خود دستور تسریع عملیات اجرائی ساختمان اداری را صادر نموده و توسط معاونت فنی و عمرانی اقدامات لازم در حال اجرا می باشد و هم اکنون اعلام نمودند: سالن آمفی تئاتر وافع در ساختمان اداری پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و وارد مرحله آرماتور گذاری  ستونها گردیده است.

شهردار منطقه یک گفت: این سالن می تواند نقش مهمی را در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری ایفا نماید ، چرا که در مسیر گلکار و شرق شهرچنین سالنهائی موجود نمی باشد و قطعاً هنرمندان عزیز با حضور خود و اجرای برنامه های مختلف باعث رونق بخشی به این قسمت شهر خواهند شد.

مهندس مولاخواه اظهار داشت: ساختمان اداری منطقه دارای که دارای 13طبقه می باشد بنابه شرایط پیش بینی شده یکی از زیباترین و موثرترین ساختانهای منطقه به لحاظ ایجاد سالن همایش، آمفی تئاتر، پارکینگ و… می باشد که به سرعت در حال اجرای عملیات عمرانی است.

 


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.