حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح بزرگ استاندارد سازی پیاده رو خیابان امام خمینی(ره) در جهت ارتقای جایگاه شهروندی

شناسه : 7900 29 اکتبر 2017 - 8:01 293 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،در جهت ارتقای جایگاه شهروندی طرح بزرگ استاندارسازی پیاده رو خیابان امام خمینی(ره) عملیاتی شد. براساس این گزارش مولاه خواه ضمن اعلام این خبر و تاکید بر اهمیت اجرای طرح مذکور اظهار نمود: با توجه به جدی بودن مقوله پیاده رو سازی ،مناسب سازی  فضای شهری به […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح بزرگ استاندارد سازی پیاده رو خیابان امام خمینی(ره) در جهت ارتقای جایگاه شهروندی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،در جهت ارتقای جایگاه شهروندی طرح بزرگ استاندارسازی پیاده رو خیابان امام خمینی(ره) عملیاتی شد.

براساس این گزارش مولاه خواه ضمن اعلام این خبر و تاکید بر اهمیت اجرای طرح مذکور اظهار نمود: با توجه به جدی بودن مقوله پیاده رو سازی ،مناسب سازی  فضای شهری به ویژه مسیر پیاده رو عابرین که یکی از مباحث اساسی و اصلی است ، از جهات مختلف اجتماعی،اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای داد.پیاده رو سازی و ایجاد فضای سبز برای عابرین پیاده از لحاظ زیباسازی و تعاملات اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

شهردار منطقه یک گفت: پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود از آنجایی که تامین اهمیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب میشود ،این منطقه در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده روها در حفط امنیت و آرامش شهروندان گرامی تلاش می نماید و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده رو ها از جمله فعالیتهای مستمری است که در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

مولاخواه اظهار داشت: برهمین اساس طرح مذکور آغاز و هم اکنون از مسیر آبرسان به طرف چهار راه شهید بهشتی در فاز 2 عملیاتی انجام می یابد.


.


وی اشاره نمود:با قرار گرفتن در اجرای طرحها 2018 و آمادگی برای استقبال از این رخداد مهم ،سعی می گردد چهره خیابان امام خمینی(ضلع شمالی)را تغییر و زیباسازی نماییم چرا که این نقطه شهر پر ترددترین مسیر بوده و فائز اهمیت میباشد.

شایان ذکر است هم اکنون عملیات اجرائی شامل زیرسازی و پیاده رو سازی و استاندارسازی این پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه یک در حال  اجرا می باشد.

 


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.