حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – مشارکت مردمی در رونق فعالیتهای شهرداری نقش مهم و سازنده ایفا می کند

شناسه : 8090 02 نوامبر 2017 - 8:10 549 بازدید

به گزارش  امور ارتباطات  شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در مسجد شمعچیان اعلام داشت: مشارکت مردمی در رونق فعالیتهای عمرانی ،خدماتی،فرهنگی و اجتماعی شهرداری نقش مهم و بسزایی دارد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه به همراه معاونین عمرانی ،خدماتی،ترافیک و فرهنگی اجتماعی با حضور در نماز مغرب  مسجد شهید […]

پورتال شهرداری منطقه یک – مشارکت مردمی در رونق فعالیتهای شهرداری نقش مهم و سازنده ایفا می کند
پ
پ

به گزارش  امور ارتباطات  شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در مسجد شمعچیان اعلام داشت: مشارکت مردمی در رونق فعالیتهای عمرانی ،خدماتی،فرهنگی و اجتماعی شهرداری نقش مهم و بسزایی دارد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه به همراه معاونین عمرانی ،خدماتی،ترافیک و فرهنگی اجتماعی با حضور در نماز مغرب  مسجد شهید شمعچیان با شهروندان منطقه عباسی در این مسجد دیدار و گفت و گو نمود.

شهردار منطقه یک در این دیدار اعلام داشت:شهرداری بدون حمایت مالی دولت و صرفا از طریق پروانه های صادر و صدور مجوزهای ساختمانی اقدامات خود را در حوزه های عمرانی،خدماتی و فضای سبز انجام می دهد ، در این راستا همکاری ،همیاری و مشارکت شهروندان می تواند نقش مهمی را ایفا نماید چرا که اگر شهروندان دغدغه پیشرفت شهر را نداشه باشند و با شهرداری همکاری ننمایند یقینا مشکلات عدیده ای عارض خواهد شد که غیر قابل اصلاح می باشد.

وی گفت با حول و قوه الهی تاکنون این نقش در سطح حوزه شهرداری منطقه یک به خوبی محسوس و مشاهده شده و البته نیاز است تا بیش از این باشد چرا که پروژه های مهمی برای خدمت رسانی به مردم شریف در دست اجرا می باشد.


مولاخواه افزود: بزرگترین مسیر پیاده رو سازی و اصلاح  و زیرسازی آن در منطقه ،اجرای کانالهای آبرو ،اصلاح جداول و کانیووها،توسعه فضای سبز و پارکها،آسفالت اساسی معابر اصلی و کوچه ها مخصوصا در مسیر خیابان عباسی، اجرای پروژه بزرگ ساختمان همایش ولیعصر(عج) اصلاح وضعیت پارک شیرسوار و جلوگیری از وقول حادثه در زمان بحران،اجرای پروژه ساختمان آتش نشانی،اجرای عملیات پروژه ساختمان سالن بحران، اجرای برنامه های متنوع ورزشی،فرهنگی،هنری و اجتماعی و… از جمله اقداماتی است که به واسطه حضور،نگاه و مشارکت مردمی در سطح منطقه یک انجام پذیرفته  و همچنان تداوم دارد.

شایان ذکر است در این دیدار، شهروندان حاضر در مسجد شعید شمعچیان موارد و مسائل خود را با شهردار منطقه یک در میان گذاشته که ایشان به برخی از آنها پاسخ و پاره ای از موارد را به معاونتهای مربوطه جهت حل و فصل ارجاع نمودند.

 


.



.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.