حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم عزاداری و زیارت عاشورا در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 8341 08 نوامبر 2017 - 5:31 332 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ، رامین راستی مدیر فرهنگی و اجتماعی  منطقه از برگزاری مراسم عزاداری و زیارت عاشورا با فرا رسیدن اربعین حسینی در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود: در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین (ع) ویژه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم عزاداری و زیارت عاشورا در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ، رامین راستی مدیر فرهنگی و اجتماعی  منطقه از برگزاری مراسم عزاداری و زیارت عاشورا با فرا رسیدن اربعین حسینی در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود: در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین (ع) ویژه برنامه های خاصی در فرهنگسرای شهید بهشتی و پارک بانوان منطقه برگزار شد که همزمان با فرا رسیدن اربعیت حسینی مراسم عزاداری و زیارت عاشورا ویژۀ این ایام با حضور شهروندان گرامی در حال و هوای معنوی ویژه ای برگزار گردید.

مدیر فرهنگی و اجتماعی منطقه یک اشاره داشت : یکی از مهمترین و اثر گذار ترین برنامه های این فرهنگسرا مراسمات عزاداری ویژه حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از شهدای کربلا بوده که در این ایام برگزار و با استقبال خوبی از سوی شهروندان متدین و عاشقان این امام همام مواجه گردید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم آش نذری که خود جوش توسط شهروندان پخت شده بود در بین خانواده های مختلف این منطقه پخش شد.

 


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.