حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – عملیات شبانه روزی فاز سوم پاکسازی سطح حوزه همچنان ادامه دارد.

شناسه : 8699 18 نوامبر 2017 - 5:05 266 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از تداوم فاز سوم عملیات شبانه روزی پاکسازی سطح این حوزه خبر داد. براساس این گزارش مهندس حضرتی با بیان این مطلب که از آغاز فصل پائیز طرح پاکسازی در قالب 3 فاز در سطح […]

پورتال شهرداری منطقه یک – عملیات شبانه روزی فاز سوم پاکسازی سطح حوزه همچنان ادامه دارد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از تداوم فاز سوم عملیات شبانه روزی پاکسازی سطح این حوزه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس حضرتی با بیان این مطلب که از آغاز فصل پائیز طرح پاکسازی در قالب 3 فاز در سطح منطقه به صورت ویژه شروع و عملیات آن آغاز گشته اعلام داشت: هم اکنون در فاز سوم قرار داریم و به صورت شبانه روزی اقدامات ویژه ای را در سطح حوزه انجام می دهیم.

معاون خدمات شهری منطقه یک افزود: پاکسازی رمپها ، جمع آوری نخاله ، پاکسازی کانیووها، تخریب چند دیوار شکست جهت جلوگیری از خطرات احتمالی، شستشوی جویها، ترمیم جداول ، لایروبی جوی و تعمیر و بازسازی پلها و… از جمله اقداماتی است که هم اکنون توسط این معاونت به صورت شبانه روزی در فاز 3 طرح پاکسازی سطح حوزه انجام می پذیرد.


 .


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.