حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات ویژه رفع آبگرفتگی معابر در سطح منطقه توسط همکاران واحد اگو در بارش های اخیر

شناسه : 13011 22 آوریل 2018 - 19:02 411 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری از اجرای عملیات ویژه رفع آبگرفتگی معابر در بارش های اخیر خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس حضرت بیان داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با هواشناسی و اطلاع از زمان بارش ها، تمامی اکیپ های این معاونت به […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات ویژه رفع آبگرفتگی معابر در سطح منطقه توسط همکاران واحد اگو در بارش های اخیر
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری از اجرای عملیات ویژه رفع آبگرفتگی معابر در بارش های اخیر خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس حضرت بیان داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با هواشناسی و اطلاع از زمان بارش ها، تمامی اکیپ های این معاونت به حالت آماده‌باش در آمده و با برنامه ریزی مدون و مشخص اقدامات لازم جهت جلوگیری از آب گرفتگی و ایجاد مشکلات ترافیکی برای شهروندان را به عمل آوردند.

معاون خدمات شهری منطقه یک گفت: یکی از مهمترین واحدهای منطقه که توسط همکاران سخت کوش در شرایط بحرانی، اقدامات لازم را جهت جلوگیری ازسیل و آبگرفتگی بعمل می‌آورند واحد اگو می باشد که تحت هر شرایطی سعی  دارند تا از بروز حوادث و بحران در اثر بارشها ممانعت نموده و با توانی مضاعف تمامی مسیرهای ورود و خروج آب در جوبها و کانالها را بررسی و تنظیف می نمایند.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.