حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم اجرای طرح (( باز آمد بوی ماه مدرسه )) در سطح حوزه این منطقه

شناسه : 6553 21 سپتامبر 2017 - 7:59 234 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری  منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرایی منطقه یک از تداوم اجرای طرح ویژه (( باز آمد بوی ماه مدرسه)) در سطح این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این خبر افزود: این طرح در سه فاز برنامه ریزی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم اجرای طرح (( باز آمد بوی ماه مدرسه )) در سطح حوزه این منطقه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری  منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرایی منطقه یک از تداوم اجرای طرح ویژه (( باز آمد بوی ماه مدرسه)) در سطح این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این خبر افزود: این طرح در سه فاز برنامه ریزی گشته و فاز اول آن اقدام و هم اکنون در فاز دوم قرار گرفته ایم که اکیپ های مختلف این معاونت به سرعت در حال اجرای برنامه های تدوین شده می باشند.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


معاون حوزه خدمات شهری منطقه اظهار داشت : اصلاح جداول ، حذف زوائد بصری ، حذف موانع ترددی ، شست و شوی ویژه جداول ، کاینووها و مسیرهای مشرف به مدارس ، نقاشی دیواری مدارس ، اصلاح وضعیت پلها ، تعویض پرچمها ، رنگ آمیزی جداول مشرف به مدارس ، لکه گیری آسفالت و… از جمله اقدامات ویژه ای است که در فاز 2 انجام می یابد.

وی گفت : در روز جمعه نیز فاز سوم این طرح به صورت سه شیفته آغاز و وسعت کاری معاونت خدمات شهری گسترده تر شده و شامل تمامی مدارس سطح حوزه خواهد شد تا با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر و بهار علم و دانش برویم.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.