حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ویژه نامه “تبریز2018” به زبان عربی مورد توجه زائران عرب زبان قرار گرفت

شناسه : 8295 07 نوامبر 2017 - 7:07 254 بازدید

[ad_1] ویژه نامه “تبریز2018” به زبان عربی که در موکب جنت الحسین (ع) تبریز در کربلا توزیع شد، مورد توجه زائران عرب زبان قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز با استفاده از ظرفیت عظیم اربعین حسینی، با انتشار و توزیع ویژه نامه عربی با عنوان «تبریز؛ العصامه السیاحیه للبلدان الاسلامیه عام ۲۰۱۸» اقدام […]

ویژه نامه “تبریز2018” به زبان عربی مورد توجه زائران عرب زبان قرار گرفت
پ
پ

[ad_1]


ویژه نامه “تبریز2018” به زبان عربی که در موکب جنت الحسین (ع) تبریز در کربلا توزیع شد، مورد توجه زائران عرب زبان قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز با استفاده از ظرفیت عظیم اربعین حسینی، با انتشار و توزیع ویژه نامه عربی با عنوان «تبریز؛ العصامه السیاحیه للبلدان الاسلامیه عام ۲۰۱۸» اقدام به معرفی تبریز ۲۰۱۸ کرده است.

 

در این ویژه نامه، با تببین ظرفیت های گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی علت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام به رشته تحریر در آمده است.

 

بازار تبریز به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده تاریخی جهان که در فهرست آثار جهانی ثبت شده و مساجد تاریخی آن مورد اشاره قرار گرفته است.

 

مسجد کبود به عنوان فیروزه جهان اسلام و تعدادی از امام زادگان و موزه محرم به عنوان ظرفیت های گردشگری مذهبی تبریز معرفی شده است.

 

کندوان، جنگل های ارسیاران، ارک، مقبره الشعرا و ائل گلی تبریز هم در این ویژه نامه به عنوان ظرفیت های طبیعی، تاریخی و تفریحی استان آذربایجان شرقی و تبریز معرفی شده است.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.