حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

غیررسمی؛ زنوزی مالک تراکتورسازی شد؟

شناسه : 13313 20 می 2018 - 5:02 248 بازدید

تبریز ما: طبق اخبار رسمی پرونده خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی با پذیرش درخواست محمدرضا زنوزی بسته شده است. روز گذشته مدت زمان یک هفته ای مزایده باشگاه تراکتورسازی به پایان رسید. با پایان مهلت یاد شده، سه درخواست برای بررسی به دست مسئولین مربوطه رسید که مهمترین درخواست مربوط به محمدرضا زنوزی، مالک فعلی باشگاه […]

غیررسمی؛ زنوزی مالک تراکتورسازی شد؟
پ
پ


تبریز ما: طبق اخبار رسمی پرونده خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی با پذیرش درخواست محمدرضا زنوزی بسته شده است.

روز گذشته مدت زمان یک هفته ای مزایده باشگاه تراکتورسازی به پایان رسید. با پایان مهلت یاد شده، سه درخواست برای بررسی به دست مسئولین مربوطه رسید که مهمترین درخواست مربوط به محمدرضا زنوزی، مالک فعلی باشگاه های گسترش فولاد و ماشین سازی بود.

طبق اطلاعات بدست آمده از منابع موثق پیشنهاد زنوزی برای خرید باشگاه تراکتورسازی مورد قبول واقع شده و اقدامات مربوط به واگذاری تا روز دوشنبه انجام خواهد شد.

محمدرضا زنوزی در حالی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را به دست خواهد گرفت که هواداران این تیم سال هاست درخواست خصوصی شدن تیم شان را داشتند و به نظر می رسد که این اتفاق سرانجام در حال رخ دادن است.

لازم به ذکر است که تبریک های برخی از نزدیکان زنوزی در فضای مجازی نیز نشان از قطعی شدن موضوع یاد شده دارد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.