حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پدر شهید عماد مغنیه درگذشت

شناسه : 9607 14 دسامبر 2017 - 5:52 234 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فایز مغنیه پدر شهید عماد مغنیه از مبارزان لبنانی عضو حزب الله بامداد پنجشنبه دارفانی را وداع گفت. به گزارش تبریز ما به نقل از العالم، فایز مغنیه پدر شهید «عماد مغنیه» از فرماندهان مقاومت حزب الله لبنان بامداد امروز دار فانی را وداع گفت. فایز مغنیه خود از مبارزان و فعالان […]

پدر شهید عماد مغنیه درگذشت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: فایز مغنیه پدر شهید عماد مغنیه از مبارزان لبنانی عضو حزب الله بامداد پنجشنبه دارفانی را وداع گفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از العالم، فایز مغنیه پدر شهید «عماد مغنیه» از فرماندهان مقاومت حزب الله لبنان بامداد امروز دار فانی را وداع گفت. فایز مغنیه خود از مبارزان و فعالان جبهه مقاومت به شمار می آمد.

او علاوه بر عماد، یکی دیگر از فرزندان خود به نام «فؤاد» و همچنین نوه خود و فرزند عماد به نام «جهاد» را نیز در راه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و تروریست ها از دست داده است.

عماد مغنیه معروف به «حاج رضوان» از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان بود که در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ در انفجاری در دمشق به شهادت رسید.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.