حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

میزان شیوع اعتیاد در محیط کار نگران کننده است

شناسه : 9734 18 دسامبر 2017 - 7:02 345 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اسلامی بودن کشورمان، نوع نگاه به کارگران و اعتیادشان باید اسلامی باشد تا کارگران بعد از ترک اعتیاد به محیط کار بازگردند. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم برقراری امنیت در محیط‌های […]

میزان شیوع اعتیاد در محیط کار نگران کننده است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اسلامی بودن کشورمان، نوع نگاه به کارگران و اعتیادشان باید اسلامی باشد تا کارگران بعد از ترک اعتیاد به محیط کار بازگردند.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم برقراری امنیت در محیط‌های کارگری، اظهار کرد: محیط‌های کارگری اصلی‌ترین محور توسعه‌ی اشتغال جوانان است، بنابراین باید سالم‌سازی و ایجاد امنیت در چنین محیط‌هایی در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی دلایل و زمینه‌های گرایش به اعتیاد، ادامه داد: معتاد مجرم نیست، بلکه یک بیمار است؛ بنابراین نحوه‌ی برخورد با معتاد هم باید متفاوت‌تر باشد و به او همچون یک بیمار نگاه کرده و درمانش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که آمار میزان شیوع اعتیاد در محیط کار نگران کننده بوده اما قابل مدیریت است، اضافه کرد: ضرورت دارد با حمایت‌های دولت و کارفرمایان امنیت شغلی کارگران را بالا ببریم؛ چراکه جایگزین کردن کارگر حرفه‌ای سخت‌تر از درمان یک کارگر معتاد است.

وی با بیان این‌که در مجموع 35 هزار نفر در شهرک صنعتی شهید سلیمی و شهرک سرمایه‌گذاری خارجی مشغول به کار هستند، گفت: عوامل متعددی در اعتیاد کارگران دخیل است؛ بنابراین ضرورت دارد در گام اول نحوه برخورد با مشکلات در واحدهای تولیدی آموزش داده شود و از سوی دیگر از الگوی‌های موفق استفاده کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.