حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برنامه‌های عملیاتی «تبریز 2018» با اعتبارات اندک دولتی قابل‌اجرا نیست

شناسه : 7158 08 اکتبر 2017 - 6:30 303 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب‌وکار شورای شهر گفت: بهتر است مشخص شود که دولت تاکنون، دقیقاً چه هزینه‌ای صرف تبریز «تبریز ۲۰۱۸» کرده و آیا این اعتبارات پاسخگوی «تبریز ۲۰۱۸» است؟ به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی‌ریحان در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار […]

برنامه‌های عملیاتی «تبریز 2018» با اعتبارات اندک دولتی قابل‌اجرا نیست
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب‌وکار شورای شهر گفت: بهتر است مشخص شود که دولت تاکنون، دقیقاً چه هزینه‌ای صرف تبریز «تبریز ۲۰۱۸» کرده و آیا این اعتبارات پاسخگوی «تبریز ۲۰۱۸» است؟

به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی‌ریحان در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: دولت عنوان کرده که ۱۰ درصد ردیف‌های متمرکز یا حدود ۷۰۰ میلیارد تومان را برای «تبریز ۲۰۱۸» در نظر گرفته است؛ باید مشخص شود که در فاصله سه ماه تا این رویداد، دقیقاً چه درصد از این مبلغ محقق شده است؟

وی تصریح کرد: «تبریز ۲۰۱۸» نیازمند یک سری زیرساخت‌های مهم است و با اعتبارات اندک نمی‌توان اقدامات عملیاتی را پوشش داد.

مسعودی‌ریحان اظهار داشت: از استاندار محترم خواهشمندم فرد مشخصی را طی ابلاغ ویژه، مامور پیگیری ۷۰۰ میلیارد تومانی که عنوان می‌شود، کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به فرصت‌های میزبانی فرهنگی و اجتماعی گفت: طبق مصوبه شورای سیاستگذاری «تبریز ۲۰۱۸» کلیه وزارتخانه‌ها می‌توانند برنامه‌های قابل‌انجام علمی و فرهنگی را به میزبانی تبریز برگزار کنند؛ این مصوبه بسیار ارزشمند است و باید رایزنی‌های لازم برای کسب این فرصت‌ها شتاب بگیرد.

وی همچنین با اشاره به این‌که شورا، پل واسطه شهروندان و حاکمیت است، بر لزوم حفظ صمیمیت و مودت بین این نهاد و سایر مجموعه‌های خدمت‌رسان تاکید کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.