حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

میزبانی جام جهانی در دست بررسی است/ توجه به گردشگری ورزشی، یکی از ضروریات رویداد “تبریز 2018” است

شناسه : 10648 11 ژانویه 2018 - 7:28 201 بازدید

[ad_1] تبریز ما: وزیر ورزش و جوانان می‌گوید درباره انتخاب صالحی امیری به عنوان خبره ورزشی باید از کمیته ملی المپیک سوال شود. به گزارش  تبریز ما به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال به مس سونگون اظهار کرد: ما موقعیت خوبی در دنیا داریم. این پتانسیل که […]

میزبانی جام جهانی در دست بررسی است/ توجه به گردشگری ورزشی، یکی از ضروریات رویداد “تبریز 2018” است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: وزیر ورزش و جوانان می‌گوید درباره انتخاب صالحی امیری به عنوان خبره ورزشی باید از کمیته ملی المپیک سوال شود.

به گزارش  تبریز ما به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال به مس سونگون اظهار کرد: ما موقعیت خوبی در دنیا داریم. این پتانسیل که در کشور ما وجود دارد این موقعیت را ایجاب می‌کند که بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم. کشور ما مخصوصا در آذربایجان شرقی هم در فوتسال و هم در سایر رشته‌ها استعدادهای زیادی دارد که به مرور می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم تا خبرهای خوشی از این استان بشنویم.
 
وی درباره امکان میزبانی ایران از مسابقات جهانی فوتسال هم گفت: بحث میزبانی جام جهانی فوتسال در حال بررسی است.
 
او درباره این که صالحی امیری به عنوان خبره ورزشی انتخاب شده گفت: در این باره از کمیته ملی المپیک بپرسید.
وزیر ورزش و جوانان گفت: توجه به گردشگری ورزشی یکی از ضروریات رویداد مهم تبریز 2018 است و بر این اساس مسابقات ورزشی بین المللی در تبریز برگزار می شود.
 
وی همچنین در نشستی با استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه گردشگری ورزشی یکی از حوزه‌های مهم گردشگری در جهان است، افزود: موضوع گردشگری ورزشی در همه کشورها مورد توجه بوده و با برگزاری مسابقات بین‌المللی در تبریز و میزبانی از گردشگران خارجی می‌توانیم توانمندی‌ها و داشته‌های تبریز را به دنیا نشان بدهیم.
 
وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تاریخی و توانمندی‌های بسیار خوبی که در این شهر وجود دارد، تبریز می تواند به یک‌ قطب بزرگ ورزشی تبدیل شود.
 
سلطانی فر تاکید کرد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال جاری میلادی فرصت مناسبی برای معرفی داشته‌های استان و کشور است.
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی مناسب مسابقات بین‌المللی در تبریز بسیار اهمیت دارد و ضروری است به نحو احسن برگزار شود.
 
در این نشست مسائل و موضوعات مربوط به مسابقات بین المللی در سال 2018 بررسی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.