حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید معاون عمرانی استاندار و سرپرست شهرداری تبریز از پروژه میدان آذربایجان

شناسه : 6469 19 سپتامبر 2017 - 9:22 358 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه سرپرست شهرداری تبریز، از پروژه عظیم میدان آذربایجان بازدید کرد. به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی، در این بازدید، با قدردانی از عوامل مدیریتی و اجرایی پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه میدان آذربایجان، تاثیرات گسترده‌ای را هدف قرار داده و  نیازمند حمایت و پشتیبانی است. معاون عمرانی […]

بازدید معاون عمرانی استاندار و سرپرست شهرداری تبریز از پروژه میدان آذربایجان
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه سرپرست شهرداری تبریز، از پروژه عظیم میدان آذربایجان بازدید کرد.

به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی، در این بازدید، با قدردانی از عوامل مدیریتی و اجرایی پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه میدان آذربایجان، تاثیرات گسترده‌ای را هدف قرار داده و  نیازمند حمایت و پشتیبانی است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با توجه به ضرورت جابجایی برخی تاسیسات زیرزمینی، پروژه با تاخیرهایی مواجه است که تا فرصت باقی مانده تا فصل بارش‌ها باید جبران شود.

پورمهدی ادامه داد: مهم‌ترین فاز پروژه شامل مسیر آذربایجان به اتوبان پاسداران است که با تدبیری که اتخاذ شده امیدواریم این مسیر به زودی تکمیل شود.

محمدحسین اسحقی، سرپرست شهرداری تبریز نیز در این بازدید، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی، تکمیل کانال‌ها و آبروهای پروژه میدان آذربایجان سرعت گرفته است.

وی ادامه داد:  پروژه از چند تقاطع غیرهمسطح با شیب‌های مختلف تشکیل شده و محور خروجی به پاسداران، در اولویت قرار گرفته است.

اسحقی اظهار داشت: همزمان با احداث بخش‌های عملیاتی، مطالعات زیباسازی، پروژه نیز به زودی آغاز می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.