حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جلسه کمیته تبلیغات تبریز 2018 با محوریت شعار و برند سازی تبریز برگزار شد

شناسه : 9205 02 دسامبر 2017 - 9:49 296 بازدید

[ad_1] تبریز ما: جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات، بازاریابی و امور بین الملل تبریز 2018 با موضوع نحوه ی انتخاب شعار برای این رویداد در دبیرخانه مرکزی تبریز 2018 برگزار شد. به گزارش تبریز ما، در این جلسه که با حضورمیرعلی اصغر الموسوی، نماینده تام الاختیار استاندار و شهردار، حجت الاسلام حمیدی معاون اجتماعی و فرهنگی […]

جلسه کمیته تبلیغات تبریز 2018 با محوریت شعار و برند سازی تبریز برگزار شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات، بازاریابی و امور بین الملل تبریز 2018 با موضوع نحوه ی انتخاب شعار برای این رویداد در دبیرخانه مرکزی تبریز 2018 برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، در این جلسه که با حضورمیرعلی اصغر الموسوی، نماینده تام الاختیار استاندار و شهردار، حجت الاسلام حمیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری و دیگر اعضای کمیته برگزار شد، در خصوص نحوه ی انتخاب شعار و برندسازی برای تبریز بحث و گفتگو شد.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اهمیت بحث برندسازی در چرخه گردشگری و اقتصادی تبریز و تلاش های شهرداری طی چهار سال گذشته در این راستا و انجام مجموعه فعالیت های برای تحقق این منظور، برندسازی برای تبریز و انتخاب شعار برای رویداد تبریز 2018 را یکی از راه های مشارکت و درگیر کردن مردم با این رویداد عنوان کرد.

حمیدی در این جلسه برگزاری فراخوان عمومی و برگزاری نشست های تخصصی، علمی و دانشگاهی، برای برگزینی شعار را اساسی خواند و خواستار انتخاب هر چه زودتر  این شعار شد.

در این جلسه همچنین در خصوص نحوه مشارکت مردم جهت دریافت شعار های پیشنهادی با برگزاری فراخوان، یا استفاده از سایت ها و فضای مجازی به این منظور و همچنین لزوم برندسازی تبریز  بحث و بررسی شد.

در پایان مقرر شد؛ طی جلسه ای با حضور متخصصانی از حوزه های علمی، ادبی، دانشگاهی و دیگر صاحبنظران و دلسوزان تبریز طی چند روز آتی، نحوه ی انتخاب شعار  مشخص و مراحل اجرایی آن طی شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.