حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

موازی کاری دستگاهها دلیل اصلی کم اثر بودن کارهای فرهنگی

شناسه : 9443 10 دسامبر 2017 - 4:10 236 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شاید یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت ما در کارهای فرهنگی موازی کاری دستگاههای متعدد فرهنگی باشد. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: با وجود بیش از 80 دستکاه فرهنگی شاهد نقص در […]

موازی کاری دستگاهها دلیل اصلی کم اثر بودن کارهای فرهنگی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شاید یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت ما در کارهای فرهنگی موازی کاری دستگاههای متعدد فرهنگی باشد.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: با وجود بیش از 80 دستکاه فرهنگی شاهد نقص در خروجی فعالیت ها و کم اثر بودن کارهای فرهنگی هستیم شاید یکی از دلایل عدم موفقیت موازی کاری ها همین موضوع است و همسو شدن مجموعه های مرتبط با امور فرهنگی باعث ارتقای فرهنگ می شود.

اکبرنژاد بااشاره اینکه تعیین روش مناسب برای ارتقا و تبدیل وضعیت نیروهای مجموعه شهرداری ضروری است گفت: از شهردار محترم درخواست داریم روش مناسب برای تغییر وضعیت نیروهای شهرداری تعیین شود و یک نیرو باید بداند که در زمان مشخص بعد از فعالیت و عملکرد مناسب از سوی وی بعد از ارزیابی،تبدیل وضعیت صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به وجود نیروهای کافی برای ارائه آموزش های شهروندی گفت: ضرورت دارد در راستای توسعه فرهنگ شهرنشینی و ترویج فرهنگ نشینی با استفادهاز نیروهای شهرداری نسبت به آموزش های شهروندی، آموزش تفکیک از مبدا زباله، مسائل ترافیکی و سایر مسائل در مراکز آموزشی و سطح شهر آموزش های لازم انجام گیرد.

اکبرنژاد افزود: نکته دیگر ضرورت عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته در جاهای مختلف شهرداری است البته مشاوره گرفتن از این افراد که دارای تجارب ارزشمندی هستند ایرادی ندارد اما بکار گیری این نیروها فضا را برای رشد جوانان می بندد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت توسعه اتوماسیون اداری در مجموعه مدیریت شهری تبریز گفت: به نظر می رسد یکی از راههای شفاف سازی، کامل کردن اتوماسیون اداری است. اگردر اتوماسیون اداری نقصی هست باید رفع کنیم. باید نامه نگاری های اداری کاغذی به اتوماسیون تبدیل شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.