حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدال نقره کشتی‌گیر تبریزی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان

شناسه : 13458 14 ژوئن 2018 - 7:56 349 بازدید

تبریز ما: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان با کسب سه مدال نقره و چهار مدال برنز، بر جایگاه سوم مسابقات قهرمانی جهان کشتی در روسیه ایستاد. به گزارش تبریز ما، در پایان پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه ، تیم ملی ایران با کسب 3 مدال نقره و 4 مدال […]

مدال نقره کشتی‌گیر تبریزی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان
پ
پ


تبریز ما: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان با کسب سه مدال نقره و چهار مدال برنز، بر جایگاه سوم مسابقات قهرمانی جهان کشتی در روسیه ایستاد.

به گزارش تبریز ما، در پایان پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه ، تیم ملی ایران با کسب 3 مدال نقره و 4 مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد ، تیم های روسیه و ترکیه اول و دوم شدند

نتایج کشتی گیران آذربایجان شرقی کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم ، مهدی صدری در اولین حضور خود در رقابت‌های بین المللی، برابر حریف ارمنستانی با ضربه فنی مغلوب شد و نهایتا به مقام پنجم بسنده کرد.

در وزن 63 کیلوگرم مهدی بخش، کشتی گیر ترکیه ای را با ضربه فنی شکست داد و در فینال مقابل حریف روسیه ای با نتیجه 10-1 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

گفتنی است؛ تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان کشورمان دوره گذشته عنوان پنجم را به دست آورده بود.

در پایان این مسابقات میثم قبشه دزفولی و احسان نعمتی دارندگان مدال های طلا ، نقره و برنز مسابقات المپیک و جهانی ناشنوایان از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند.

انتهای پیام /

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.