حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – همزمان با مسئولیت شهردار شب ، عملیات آسفالت ریزی خیابان گلکار به اتمام رسید.

شناسه : 10088 26 دسامبر 2017 - 15:43 323 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک همزمان با مسئولیت خود به عنوان شهردار شب دستور عملیات آسفالت ریزی خیابان گلکار را صادر و این عملیات به اتمام رسید. براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اینکه در پست خود به عنوان شهردار شب حضور یافتند دستور اجرای پروژه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – همزمان با مسئولیت شهردار شب ، عملیات آسفالت ریزی خیابان گلکار به اتمام رسید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک همزمان با مسئولیت خود به عنوان شهردار شب دستور عملیات آسفالت ریزی خیابان گلکار را صادر و این عملیات به اتمام رسید.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اینکه در پست خود به عنوان شهردار شب حضور یافتند دستور اجرای پروژه آسفالت ریزی خیابان گلکار را صادر نموده و این عملیات توسط معاونت فنی عمرانی منطقه یک به سرعت انجام یافت .

شهردار منطقه یک بیان داشت : این پروژه به طول 1/5 کیلومتر و به عرض 25 متر در دو باند رفت و برگشت بوده که با موفقیت و به سرعت آغاز و خوشبختانه به اتمام رسید که باعث از بین رفتن ترافیک و ایجاد عبور و مرور روان و آرام در این مسیر گشته است .

شایان ذکر است این اقدام همزمان با مسئولیت مهندس مولاخواه به عنوان شهردار شب تبریز و با دستور ایشان انجام یافت.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.