حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم زیارت عاشورا و جلسات حلقه های صالحین در فرهنگسرای شهیدبهشتی

شناسه : 9660 16 دسامبر 2017 - 9:01 265 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم زیارت عاشورا و حلقه های صالحین در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی بیان داشت : در حوزه های قرآنی و آئین های معنوی و دینی  فعالیتهای وسیعی در سطح […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم زیارت عاشورا و جلسات حلقه های صالحین در فرهنگسرای شهیدبهشتی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم زیارت عاشورا و حلقه های صالحین در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی بیان داشت : در حوزه های قرآنی و آئین های معنوی و دینی  فعالیتهای وسیعی در سطح این منطقه انجام گرفته است و از آن جمله کلاسهای ویژۀ آموزش قرآن ، تفسیر ، زیارت عاشورا و حلقه های صالحین که با هدف تعالی معنوی توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان ، تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کار آمد در عرصه های مختلف تربیتی ، فرهنگی ، تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان و… در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار می گردد.

 


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.