حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پل فلزی در 40 نقطه از سطح منطقه

شناسه : 11522 04 فوریه 2018 - 6:24 348 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای پل فلزی در 40 نقطه از سطح حوزه خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اشاره به اصلاح و ساماندهی پلهای سطح منطقه که اهمیت فراوانی در ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان و عابرین پیاده […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پل فلزی در 40 نقطه از سطح منطقه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای پل فلزی در 40 نقطه از سطح حوزه خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اشاره به اصلاح و ساماندهی پلهای سطح منطقه که اهمیت فراوانی در ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان و عابرین پیاده دارد اعلام داشت : با توجه به اینکه برخی از مسیرهای خط کشی شدۀ عابرین پیاده در خیابانها که منتهی به جوبها می گردد فاقد پل و یا دارای اشکالاتی بودند ، خوشبختانه طی طرحی ویژه از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه ، تمامی آنها اصلاح گشتند.

شهردار منطقه یک گفت: حدود 40 نقطه از سطح حوزه در این طرح قرار گرفته و اقدامات لازم در جهت ساماندهی وضعیت موجود انجام و هم اکنون کارشناسان فنی درحوزه عمران و ترافیک مسیرهای دیگری از سطح منطقه را بررسی نموده تا تمامی محل خط کشی های عابرین پیاده که منتهی به جوبها می باشند عاری از  مشکل باشند.

 


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.