حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تغییر چهرۀ سطح حوزه با اجرای طرح پاکسازی شهر از نازیبایی های بصری

شناسه : 8935 23 نوامبر 2017 - 6:08 279 بازدید

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک در دومین روز از اجرای طرح پاکسازی شهر از نازیبایی های بصری به تغییر چهرۀ سطح حوزه به واسطه این طرح خبر داد. براساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این مطلب افزود: اقدامات زیربنائی در راستای […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تغییر چهرۀ سطح حوزه با اجرای طرح پاکسازی شهر از نازیبایی های بصری
پ
پ

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک در دومین روز از اجرای طرح پاکسازی شهر از نازیبایی های بصری به تغییر چهرۀ سطح حوزه به واسطه این طرح خبر داد.

براساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این مطلب افزود: اقدامات زیربنائی در راستای پاکسازی ناریبائیهای شهر بسیار وسیع بوده و اجرای عملیات ویژه دراین خصوص در دومین روز آن بسیار اثر گذار می باشد.


.


.


معاون حوزه خدمات شهری، منطقه یک اشاره نمود: حذف پلهای اضافی ، رنگ آمیزی میله های موجود در پیاده روها ، ترمیم پلهای عابر پیاده، اصلاح علائم ترافیکی در پیاده روها و مسیرهای پر ترد، اصلاح چراغها و پایه چراغها، پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی و… از جمله اقدامات دومین روز این طرح می باشد.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.