حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – الگوی صحیح مصرف غذا می‌تواند نقش مهمی در سلامتی جسم و روح شهروندان ایفا نماید

شناسه : 12170 08 مارس 2018 - 7:08 320 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از نمایشگاه غذای بانوان آذربایجان که توسط امور فرهنگی منطقه یک برگزار شده بود بازدید بعمل آوردند. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بازدید از این نمایشگاه اعلام داشت :الگوی صحیح مصرف غذا می‌تواند نقش مهم و اساسی را در سلامت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – الگوی صحیح مصرف غذا می‌تواند نقش مهمی در سلامتی جسم و روح شهروندان ایفا نماید
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از نمایشگاه غذای بانوان آذربایجان که توسط امور فرهنگی منطقه یک برگزار شده بود بازدید بعمل آوردند.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بازدید از این نمایشگاه اعلام داشت :الگوی صحیح مصرف غذا می‌تواند نقش مهم و اساسی را در سلامت جسم و روح شهروندان ایفا نموده و از بروز مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌ بیماری های کبد پرچرب، چاقی، قندخون، فشارخون ،سوء هاضمه ناراحتی کلیوی، قلب و عروق و … جلوگیری نماید.

شهردار منطقه یک در ادامه افزود :اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ ارتقاء سلامت در کشورمان که به اعتقاد کارشناسان حوزه علوم پزشکی به دلیل نقش و اهمیت آن در دستیابی به سلامت بیشتر نیازمند دقت و ایجاد فرصت برای رسیدن به نقطه هدف که همانا سلامت روحی و جسمی است می باشد.

مولاخواه بیان داشت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی ضمن اینکه امید به زندگی را بیشتر می نماید می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های شغلی به ویژه برای بانوان خانه‌دار و سرپرست خانوار باشد و همچنین نشان دادن هنر بانوان آذربایجان در آستانه تبریز ۲۰۱۸ را نیز در پی خواهد داشت که بسیار حائز اهمیت میباشد. 

شایان ذکر است در این نمایشگاه معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز حجه ‌‌الاسلام دکتر حمیدی ،قائم مقام فرهنگی شهرداری تبریز مهندس خیری، کارشناس اداره سلامت شهرداری و برخی از مدیران شهری حضور داشتند.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.