حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مسابقات امر به معروف و نهی از منکر در سطح منطقه

شناسه : 11655 10 فوریه 2018 - 4:42 306 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حاج آقا موسوی فرمانده پایگاه امام علی (ع) منطقه یک از برگزاری یکدوره مسابقات امر به معروف و نهی از منکر در سطح این منطقه خبر داد.  بر اساس این گزارش حاج آقا موسوی اعلام نمود: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و در قالب  برنامه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مسابقات امر به معروف و نهی از منکر در سطح منطقه
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حاج آقا موسوی فرمانده پایگاه امام علی (ع) منطقه یک از برگزاری یکدوره مسابقات امر به معروف و نهی از منکر در سطح این منطقه خبر داد.

 بر اساس این گزارش حاج آقا موسوی اعلام نمود: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و در قالب  برنامه های مربوطه ، یکدوره مسابقات کتابخوانی در راستای امر به معروف و نهی از منکر بین کارکنان شهرداری منطقه یک برگزار گردید که پس از امتحانات مربوطه حدود 60 نفر موفق به ارائه پاسخهای صحیح گشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت امام علی (ع) منطقه یک گفت: پس از بررسی پاسخها مقرر گردید طی مراسمی به ده نفر از همکاران شرکت کننده از بین 60 نفر جوائزی به مناسبت آغاز دهۀ فجر اهدا ء گردد که خوشبختانه با حضور همکاران و مدیران منطقه این اقدام انجام و جوایز به قید قرعه اهداء گردید.


.


.


.


.


.


.


.


 امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.