حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای زیبای نور پردازی کوچه مسیر منتهی به پارک موزیکال

شناسه : 7216 09 اکتبر 2017 - 7:30 501 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای زیبای نور پردازی کوچه مسیر منتهی به پارک موزیکال خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : در جهت اقدامات برنامه ریزی شده برای تبریز 2018  و از آن جمله رسیدگی به وضعیت نور پردازیهای سطح حوزه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای زیبای نور پردازی کوچه مسیر منتهی به پارک موزیکال
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای زیبای نور پردازی کوچه مسیر منتهی به پارک موزیکال خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : در جهت اقدامات برنامه ریزی شده برای تبریز 2018  و از آن جمله رسیدگی به وضعیت نور پردازیهای سطح حوزه و ایجاد فضای بصری مناسب ، منطقه و آرامبخش ،اقدامات وسیعی انجام پذیرفته و نظر به پتانسیل های موجود در سطح این حوزه اکثر این برنامه ها عملیاتی گشته است.


 شهردار منطقه یک افزود: امروزه یک اجماع جهانی در این باره وجود دارد که چنانچه به همه قابلیت های صنعت گردشگری و  به ویژه گردشگری شهری توجه شود، می توان به عنوان یکی از راهبردهای توسعه اقتصادی و فرهنگ شهری محسوب گردد. موفقیت در این امر ، مستلزم توجه به فرآیند های ایجاد ارزش و جذابیت افزوده در جاذبه های گردشگری است و یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین آنها نور پردازی است.

وی گفت: بر همین اساس اقداماتی از جمله اصلاح و اجرای نورپردازی در زیرگذر و روگذر ها، عملیات اجرایی سردرب پارک موزیکال، اجرای نور پردازیهای کوچه پارک موزیکال، اجرای نور پردازیهای ورودی چند پارک از جمله شمس و… در دستور کار قرار دارد.

 


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.