حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز همزمان با روز اول مهرماه از چندین مدرسه سطح حوزه بازدید بعمل آوردند.

شناسه : 6616 23 سپتامبر 2017 - 9:23 586 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک همزمان با آغاز اول مهر ماه و بهار علم و دانش از چندین مدرسه سطح این حوزه بازدید بعمل آوردند. براساس این گزارش در این بازدید ها که از مدارس دولتی شهید باهنر و کلکته چی بوده ، مهندس مولاخواه ضمن […]

پورتال شهرداری منطقه یک – شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز همزمان با روز اول مهرماه از چندین مدرسه سطح حوزه بازدید بعمل آوردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک همزمان با آغاز اول مهر ماه و بهار علم و دانش از چندین مدرسه سطح این حوزه بازدید بعمل آوردند.

براساس این گزارش در این بازدید ها که از مدارس دولتی شهید باهنر و کلکته چی بوده ، مهندس مولاخواه ضمن تبریک به مدیران ، معلمین و پرسنل زحمت کش عرصه فرهنگ ، مجدداً ابراز همکاری و همدلی با این عزیزان و دانش آموزان نموده و آرزوی آینده ای روشن برای این آینده سازان ایران اسلامی داشتند.


.


.


.


شهردار منطقه یک تبریز ضمن حضور در این مدارس و تبیین ارزش و جایگاه رزمندگان سلحشور کشورمان طی 8 سال دفاع مقدس، با رسیدن این ایام را گرامی و همچنین تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین را اعلام داشتند و از معلمین گرامی خواستار شدند تا هر چه بیشتر در خصوص فرهنگ امر به معروف  ، جبهه  جنگ آداب و معاشرت و مفاهیم دینی به تشنگان علم و معرفت آموزش داده شود.


.


.


.


.


شایان ذکر است مهندس اسحقی سرپرست شهرداری کلانشهر تبریز نیز در هنرستان شهید باهنر حضور یافته و با سخنرانی ویژه ای این ایام را گرامی داشتند و شهردار منطقه یک نیز ایشان را مشایعت می نمودند.

همچنین شهردار منطقه یک در کنار سرپرست استانداری ، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم و مدیر کل آموزش و پرورش استان و تنی چند از مدیران و مسئولین کشوری و استانی در مدرسه کلکته چی حضور بهم رساندند.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.