حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اتمام پروژه پیاده روسازی ضلع شمالی میدان جانبازان به طرف بلوار استاد شهریار

شناسه : 11902 21 فوریه 2018 - 7:21 346 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اتمام پروژه پیاده روسازی ضلع شمالی میدان جانبازان خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام نمود: در راستای اصلاح، زیرسازی پروژه پیاده روسازی سطح منطقه در جریان رویداد تبریز 2018 و عملیات ویژۀ این منطقه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اتمام پروژه پیاده روسازی ضلع شمالی میدان جانبازان به طرف بلوار استاد شهریار
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اتمام پروژه پیاده روسازی ضلع شمالی میدان جانبازان خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام نمود: در راستای اصلاح، زیرسازی پروژه پیاده روسازی سطح منطقه در جریان رویداد تبریز 2018 و عملیات ویژۀ این منطقه در این حوزه ، خوشبختانه تاکنون بالغ بر 39000 متر مربع پیاده روسازی انجام یافته است.

.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار داشت : در تداوم این اقدامات ، پروژه مهم پیاده روسازی مسیر ضلع شمالی میدان جانبازان به طرف بلوار استاد تبریز ما آغاز و هم اکنون به اتمام رسیده است که خوشبختانه باعث تردد روان عابرین در این مسیر گشته است .

وی گفت : پیاده روسازی مسیر ضلع جنوبی سربالائی ولیعصر نیز یکی دیگر از پروژه های این منطقه است که همچنان تداوم داشته و در حال اجرای آن می باشیم.

 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.