حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات حوزه فضای سبز در پائیز ، پر رنگ تر از همیشه

شناسه : 9248 03 دسامبر 2017 - 6:47 268 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از اقدامات این حوزه در فصا پائیز که پر رنگ تر از همیشه است خبر داد. براساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: با آغاز طرح گوزل تبریزیم فرصت را غنیمت شمرده و اقدامات اساسی و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات حوزه فضای سبز در پائیز ، پر رنگ تر از همیشه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از اقدامات این حوزه در فصا پائیز که پر رنگ تر از همیشه است خبر داد.

براساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: با آغاز طرح گوزل تبریزیم فرصت را غنیمت شمرده و اقدامات اساسی و زیربنایی را در سطح حوزه آغاز نمودیم تا پیشاپیش شاهد احیاء و شکوفائی فضای سبز منطقه باشیم.


.


.


.


مدیر فضای سبز منطقه یک با بیان این مطلب که به لحاظ دارا بودن پتانسیل های موجود، اهمیت نگهداری فضای سبز در سطح منطقه یک دو چندان می باشد و باید برای حفظ و حراست آنها از هیچ امری فروگذار نگردیم اشاره نمود: خاکبرداری از مسیر کاشت درختان ژونی پرسی در پارک قله، ادامه کنده کنی در حوزه ولیعصر،حذف کنده درختان کف بر شده در رفوژ وسط خیابان گلکار،اتمام کاشت ژونی پروسی در پارک ولیعصر ، رنده کشی ، جمع آوری نخاله و سنگبرداری و خاکبرداری از انبوه کاری جدید الحداث پشت زندان و … از جمله اقدامات پر رنگی است که در طرح گوزل تبریزیم و در فصل پائیر انجام می یابد.

 


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.