حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز کلاسهای آموزشی((تاب آوری)) با همکاری استانداری آذربایجان شرقی

شناسه : 7903 29 اکتبر 2017 - 5:33 271 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه از آغاز کلاسهای آموزشی ((تاب آوری)) با همکاری استانداری آذربایجان شرقی خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام داشت :طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده از سوی استانداری آذربایجان شرقی ، یکدوره آموزشهای تاب آوری و مهارتهای زندگی ویژه خانواده […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز کلاسهای آموزشی((تاب آوری)) با همکاری استانداری آذربایجان شرقی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه از آغاز کلاسهای آموزشی ((تاب آوری)) با همکاری استانداری آذربایجان شرقی خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام داشت :طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده از سوی استانداری آذربایجان شرقی ، یکدوره آموزشهای تاب آوری و مهارتهای زندگی ویژه خانواده ها آغاز گشته که اولین کلاس آن در پارک بانوان شمس با همکاری این معاونت آشروع شد.

معاون فرهنگی منطقه یک گفت: تاب آوری اجتماعی را می توان ظرفیت تبدیل و تحول ،تطبیق و سازگاری و توان مقابله با تنش و بحرانهای اجتماعی نامید ، تاب آوری اجتماعی از ظرفیت وتوانایی خاصی در افراد و گروهها ، خانواده و جوامع صحبت میکند که عمدتا یادگیری و سازگاری تغییرات تحمیل شده و همچنین قدرت تطبیق با شرایط و مقتضیات را در برخواهد داشت، احیای مهربانی ، توسعه سازگاری،قدرت مبتنی بر انعطاف ، سرمایه و سازندگی اجتماعی را تقویت می کند و همزمان موجب و دستاورد تاب آوری است.

وی گفت: در این کلاسها موارد فوق و مهارتهای زندگی اجتماعی به صورت جامع توسط کارشناسان روانشناسی به اطلاع حاضرین رسید.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.