حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات ساخت اسکلت سالن چند منظوره بحران

شناسه : 12031 28 فوریه 2018 - 4:49 353 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، مهندس نصرا… پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای عملیات ساخت اسکلت سالن چند منظوره بحران خبر داد.  بر اساس این گزارش نصرا…پور به اجرای پروژه سالن چند منظوره در سطح منطقه یک با سرعت در حال اقدام می باشد اشاره و اعلام داشت : […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات ساخت اسکلت سالن چند منظوره بحران
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، مهندس نصرا… پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای عملیات ساخت اسکلت سالن چند منظوره بحران خبر داد.

 بر اساس این گزارش نصرا…پور به اجرای پروژه سالن چند منظوره در سطح منطقه یک با سرعت در حال اقدام می باشد اشاره و اعلام داشت : این پروژه مهم و اساسی که یکی از نیازهای منطقه است و در زمانهای بحران و حوادث غیر مترقبه می تواند نقش مهمی را ایفا نماید هم اکنون وارد مراحل جدید اجرائی خود شده است .

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود: فاز جدید این عملیات شامل ساخت اسکلت و نیز بازرسی جوش سالن در حال اجرا می باشد و در کارگاه مربوطه انجام تا نصب گردد.


.


.


.



.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.