حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تنظیم دقیق عملیات پروژه های عمرانی ، زمان اجرا را کاهش داده است

شناسه : 8292 07 نوامبر 2017 - 6:23 262 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، شهردار منطقه یک مهندس مولاخواه با اشاره به شرایط جغرافیائی و آب و هوائی استان، تنظیم دقیق زمانبندی پروژه های عمرانی را در کاهش  زمان اجرا آنها که اهمیت داشت را امری مهم تلقی نمودند. براساس این گزارش مهندس مولاخواه به اهمیت تسریح در پروژه های عمرانی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تنظیم دقیق عملیات پروژه های عمرانی ، زمان اجرا را کاهش داده است
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، شهردار منطقه یک مهندس مولاخواه با اشاره به شرایط جغرافیائی و آب و هوائی استان، تنظیم دقیق زمانبندی پروژه های عمرانی را در کاهش  زمان اجرا آنها که اهمیت داشت را امری مهم تلقی نمودند.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه به اهمیت تسریح در پروژه های عمرانی با شرایط خاص و دقت و حساسیت در اجرای آنها اظهار داشت : آذربایجان شرقی دارای آب و هوای خاصی می باشد و اجرای چندین پروژه همزمان توسط این شهرداری نیاز به زمانبندی صحیح و دقیق دارد تا با شکل مواجه نگردیم.

وی گفت: قصد داریم تا فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما ، تمامی پروژه های تعریف شده را به اتمام برسانیم تا شاهد نارضایتی شهروندان نگردیم و این اقدامات سدراه آنان نشود بلکه در آمد و شد آنان نقشی سازنده و روان ایفا نماید.


مولاخواه به چند پروژۀ منطقه از جمله اجرای پیاده رو سازی استاندارد و مسیر خیابان امام (ره) ضلع شمالی ، اجرای پروژه پیاده رو سازی در چایکنار ضلع شمالی و جنوبی ، تعریض پارک شمس ،اجرای پروژه مهم و اساسی ساختمان اداری و سالن همایش ولیعصر (عج)، اصلاح جداول و کانیوو در کوچه های سطح منطقه ، اجرای عملیات فضای سبز در پارکها و… اشاره نمود.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.