حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح جدید پاکسازی آبنماها و اصلاح نور پردازیهای پارکها

شناسه : 11916 22 فوریه 2018 - 6:10 338 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مدیر امور فضای سبز منطقه یک از آغاز طرح جدید پاکسازی و اصلاح نور پردازی پارکهای سطح این حوزه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: با شروع اسفندماه و تغییرات آب و هوائی و در آستانه عید نوروز […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرح جدید پاکسازی آبنماها و اصلاح نور پردازیهای پارکها
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مدیر امور فضای سبز منطقه یک از آغاز طرح جدید پاکسازی و اصلاح نور پردازی پارکهای سطح این حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: با شروع اسفندماه و تغییرات آب و هوائی و در آستانه عید نوروز طرحهای ویژۀ ایام عید توسط فضای سبز تدوین و طبق برنامه ریزی اقدام پذیرفته و هر هفته با اجرای فعالیتهای مختلف به استقبال سال جدید خواهیم رفت.

 مدیر فضای سبز منطقه یک اظهار نمود: از جمله اقدامات اولیۀ این واحد تنظیف آبنماها و ساماندهی وضعیت موجود ، سرزنی گلهای داودی ، اصلاح و بازسازی نور پردازی پارکها و آبنماها ، تعویض حبابهای شکسته ، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی و… می باشد که البته طبق برنامه های پیش بینی شده تا پایان سال جاری به سرعت اقدامات ویژه ای در جهت زیباسازی احیاء ، اصلاح و گلکاریهای ویژه در سطح منطقه انجام خواهد پذیرفت.

 

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.