حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت وفات حضرت معصومه (س)

شناسه : 10191 30 دسامبر 2017 - 6:45 302 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیرامور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد. براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده در جهت برگزاری مراسمات و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت وفات حضرت معصومه (س)
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیرامور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.

براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده در جهت برگزاری مراسمات و مناسبات فرهنگی ، اجتماعی و حوزۀ معارف دینی و قرآنی ، این محفل با حضور خواهران شرکت کننده در مراسم برگزاری و مورد اسقبال ویژه آنان قرار گرفت.

مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک اعلام داشت : یکی از پر مخاطب ترین کلاسهای آموزشی فرهنگسرای شهید بهشتی، کلاسهای قرآن ، آموزش و تفسیر آن می باشد ک شهروندان با حضور خود نشان می دهند که روح معنویت و شور دینی یکی از اثر گذارترین مسائل دینی جامعه است و این مراسمات به واسطه تلاوت قرآن و هم نشینی و هم کلامی با آن از فضای بسیار معنوی و خاصی برخوردار می باشد.

 


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.