حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – با هر گونه تخلف ساختمانی و سد معبر برخورد خواهیم کرد.

شناسه : 7619 18 اکتبر 2017 - 10:32 313 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک ضمن حضور در جلسه هماهنگ شهرداری با نیروی انتظامی و پلیس راهور در منطقه از برخورد این معاونت با هر گونه تخلف ساختمانی و سد معبر خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس حضرتی در این […]

پورتال شهرداری منطقه یک – با هر گونه تخلف ساختمانی و سد معبر برخورد خواهیم کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک ضمن حضور در جلسه هماهنگ شهرداری با نیروی انتظامی و پلیس راهور در منطقه از برخورد این معاونت با هر گونه تخلف ساختمانی و سد معبر خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس حضرتی در این جلسه ضمن ارائه گزارش از نحوه برخورد شبانه روزی با متخلفین سد معبر و ساخت و ساز غیر مجاز اعلام نمود: اگر نیروی انتظامی در کنار خادمین مردم در شهرداری نباشند یقینا نمیتوانیم از بسیاری افراد که باعث ایجاد مشکلات در این حوزه ها میگردند جلوگیری نموده و اقدامات با تاخیر انجام می پذیرد.


.


معاون خدمات شهری منطقه یک گفت : برخی از وانت بارها که سد معبر ایجاد می نمایند و عمدتا در مسیر خیابانهای عباسی ، گلکار حضور دارند به صورت فامیلی بوده و متاسفانه برخی از آنها برخورد های ناشایست و رفتارهای ناهنجاری را پیشه نموده اند و در مقابل قانون که برای همه یکسان است مقابله نموده و در این حوزه با مشکلات بسیاری گریبانگیر هستیم.

وی گفت : همکاری و همیاری نیروهای انتظامی و حضور بموقع در فرمانهای لازم از گستردگی این معضلات کاسته و باعث ایجاد آرامش در سطح حوزه باشیم .

 


روابط عمومی شهرداری منطقه یک


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.