حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – جلوگیری از شبکه های ایجاد شده در خصوص سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند یکپارچگی و هماهنگی نهادهای قانونی در این راستا می باشد.

شناسه : 7616 18 اکتبر 2017 - 11:00 296 بازدید

جلوگیری از شبکه های ایجاد شده در خصوص سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند یکپارچگی و هماهنگی نهادهای قانونی در این راستا می باشد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه در جلسه هماهنگی  با فرماندهان کلانتریهای سطح منطقه و پلیس راهور ، جلوگیری از شبکه های […]

پورتال شهرداری منطقه یک – جلوگیری از شبکه های ایجاد شده در خصوص سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند یکپارچگی و هماهنگی نهادهای قانونی در این راستا می باشد.
پ
پ

جلوگیری از شبکه های ایجاد شده در خصوص سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند یکپارچگی و هماهنگی نهادهای قانونی در این راستا می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه در جلسه هماهنگی  با فرماندهان کلانتریهای سطح منطقه و پلیس راهور ، جلوگیری از شبکه های ایجاد شده در خصوص سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز را نیازمند یکپارچگی و هماهنگی های قانونمند در این راستا دانستند.


براساس این گزارش مهندس مولاخواه در این جلسه اعلام داشت : در رابطه با اجرائیات و جلوگیری از سد معبر ، وانت بارهای سطح حوزه و ساخت و ساز غیر مجاز که باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان و ایجاد ترافیک سنگین گشته اند ضمن تاکید مشکلاتی برای شهروندان و ایجاد ترافیک سنگین گشته اند  ضمن تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر تمامی حوزه ها و نهادهای قانونی به منظور فائق آمدن برای مشکلات افزود: نمی توانیم با نگاه بر ضرورت آمادگی همه جانبه برای رویداد مهم و تاریخی تبریز 2018 به راحتی از این موارد عبور نموده و اجازۀ ریشه دوانیدن شبکه های ایجاد شده در این حوزه ها را بدهیم.

شهردار منطقه یک لزوم همکاری و همفکری و مشارکت در این خصوص را جزء ضروریات ساماندهی وضعیت شهری دانسته و نقش نیروهای انتظامی را بسیار حساس دانسته و اظهار نمودند: نیروهای انتظامی که همیشه برای آرامش و امنیت جامعه از جان گذشتگی می نمایند باعث جلوگیری از هر گونه سوء استفاده در بر هم زدن نظم شهری نیز می باشند و حضورشان در کنار شهرداری برای جلوگیری از افراد سودجود و ناقض می تواند نتایج بسیار مهم و شایسته ای را برای شهر بوجود آورد.

وی به برنامه های دراز مدت و کوتاه مدت در جهت حذف معضل و مشکل سد معبر ( وانت بار) و ساخت و ساز غیر مجاز اشاره نموده و گفت: می توان برای جلوگیری از این مسائل فرهنگ سازی مضرات سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز و مخاطرات آن را در بین شهروندان نهادینه نمود و همچنین با نصب دوربینهای خودرو شهرداری با هماهنگی سازمان ترافیک در کوتاه مدت مانع ورود وانت بارههائی که با ایجاد سد معبر ترافیک شدیدی را باعث می گردند شد و همچنین رصد نمودن مکانهائی برای تجمیع دستفروشان با هماهنگی سازمان میادین و سایر ارگانها می تواند راههائی برای رفع این معضلات باشد.

 


.


.


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

 


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.