حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی در ضلع شمالی خیابان فارابی

شناسه : 7555 17 اکتبر 2017 - 10:19 334 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از تداوم عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی در ضلع شمالی خیابان فارابی خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت براساس برنامه ریزیهای بعمل آمده در خصوص اقدامات عمرانی منطقه ، عملیات جدولگذاری ضلع شمالی چایکنار […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی در ضلع شمالی خیابان فارابی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از تداوم عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی در ضلع شمالی خیابان فارابی خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت براساس برنامه ریزیهای بعمل آمده در خصوص اقدامات عمرانی منطقه ، عملیات جدولگذاری ضلع شمالی چایکنار آغاز و همچنان تداوم دارد و این پروژه باعث رفع مشکلات در حین رانندگی دراین مسیر می گردد.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود: در کنار این پروژه ، پیاده رو سازی استاندارد در همین مسیر تواماً انجام میگردد که باعث روان سازی مسیر عابرین پیاده گشته و ارتفاع سطحهای نا همگون که بعضاً شاهد ایجاد مشکلاتی عدیده ای برای شهروندان می گشت به واسطه این پروژه از بین خواهد رفت.

وی گفت: هم اکنون این پروژه ها به سرعت در حال اجرا بوده و سعی می نمائیم از فرصت لازم و قبل از بارشهای پائیزه به انجام برسانیم.

 


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.