حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح گوزل تبریزیم در ایام دهۀ فجر وارد فاز جدید اجرائی خود شد.

شناسه : 11484 03 فوریه 2018 - 5:08 462 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری از اجرای فاز جدید گوزل تبریزیم در ایام دهۀ فجر خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس حضرتی با اشاره به اجرائی شدن طرح گوزل تبریزیم در چندین فاز مختلف که طبق برنامه ریزی در دهۀ فجر نیز فاز جدیدی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح گوزل تبریزیم در ایام دهۀ فجر وارد فاز جدید اجرائی خود شد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری از اجرای فاز جدید گوزل تبریزیم در ایام دهۀ فجر خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس حضرتی با اشاره به اجرائی شدن طرح گوزل تبریزیم در چندین فاز مختلف که طبق برنامه ریزی در دهۀ فجر نیز فاز جدیدی را در دستور کار قرار داده بودیم اعلام داشت : هم اکنون در قالب چند اکیپ مختلف در سطح منطقه اقدامات لازم و مشخص شدۀ این طرح انجام می پذیرد.


.


.


معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک اظهار نمود: حذف چراغهای خورشیدی در مسیر ایده لو، جابجائی چند تیر برق در وسط مسیر خیابانها ، رنگ آمیزی تابلو پارکها ، برشکاری پلها ، جابجائی سنگهای بزرگ داخل رفوژ و پارکها، جمع آوری نخاله ها از مسیر های اصلی و اتوبان و… از جمله اقدامات این معاونت در طرح گوزل تبریزیم و فاز جدید آن است.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.