حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – پیاده روسازیهای سطح منطقه می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شهروندان به فضاهای عمومی شهر باشد.

شناسه : 9950 24 دسامبر 2017 - 5:49 316 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک ضمن اهمیت بر شمردن مسیر پیاده روها در سطح شهر،نقش آرام سازی روانی در افراد به واسطه این مهم را پاسخگوی بسیاری از نیازهای شهروندان به فضاهای عمومی شهری دانست . بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بیان این مطلب […]

پورتال شهرداری منطقه یک – پیاده روسازیهای سطح منطقه می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شهروندان به فضاهای عمومی شهر باشد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک ضمن اهمیت بر شمردن مسیر پیاده روها در سطح شهر،نقش آرام سازی روانی در افراد به واسطه این مهم را پاسخگوی بسیاری از نیازهای شهروندان به فضاهای عمومی شهری دانست .

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بیان این مطلب افزود: پیاده روی دارای اهمیت اساسی در ادراک هویت فضایی،احساس تعلق به محیط و دریافت کیفیت های محیطی است و یکی از عناصر مهم و اصلی فضاهای شهری پیاده رو ها هستند .

شهردار منطقه یک اظهار داشت:مسیر پیاده روها می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شهروندان بوده و به شهروندان احساس آرامش و امنیت بخشد،و باید به این نکته توجه داشت که در فضاهای پیاده بر خلاف فضاهای حرکت سواره،حواس غیر بصری نیز در ادراک محیط نقش فعال دارند و خیلی از مساءل در حین پیاده روی موجب ادراک چند حسی و تاثیرات روانی و عاطفی متنوع در فضاهای پیاده می گردد که باید به این موارد با دقت نگریست .

وی گفت: بر همین اساس شهرداری منطقه یک تاکنون توانسته بالغ بر 35 هزار متر مربع از سطح حوزه را پیاده روسازی نماید و این نشان از مهم بر شمردن این مسءله و ایجاد فضاءی آرام و روان برای عابرین پیاده این منطقه دارد .

مهندس مولاخواه اشاره نمود:هم اکنون چند اکیپ مختلف از سوی معاونت فنی عمرانی منطقه در حال اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ضلع شمالی خیابان امام (ره) ، حد فاصل کلانتر کوچه تا تپلی باغ ومسیر ضلع شمالی خیابان فارابی،حدفاصل خیابان هفت تیر به سوی منطقه هستند و این پروژه در راستای مناسب سازی محیط شهری در قالب 2018 اجرا می گردد 


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.