حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پروژه سالن چند منظوره وارد مرحله بتن ریزی شد.

شناسه : 8648 16 نوامبر 2017 - 7:34 449 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات بتن ریزی در پروژه سالن چند منظوره این منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور به اهمیت اجرای پروژه سالن چند منظوره در زمانهای بحرانی اشاره نموده و افزود: این پروژه درسطح منطقه بسیار […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پروژه سالن چند منظوره وارد مرحله بتن ریزی شد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات بتن ریزی در پروژه سالن چند منظوره این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور به اهمیت اجرای پروژه سالن چند منظوره در زمانهای بحرانی اشاره نموده و افزود: این پروژه درسطح منطقه بسیار اساسی و دارای اهیمت شایانی است و در مواقع بحرانی نقشی مهم ایفا می نماید که خوشبختانه هم اکنون توسط این معاونت به سرعت و با دقت و توسط مهندسان متخصص این حوزه اجرا می گردد.


.


معاون فنی و عمرانی منطقه یک اشاره نمود: این پروژه در مرحله عملیات بتن ریزی ستون های طبقه دوم و شناژ سکوی تماشاگران قرار گرفته و همچنان مراحل اجرائی آن در حال تداوم است.

 

 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.