حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 11172 24 ژانویه 2018 - 5:35 477 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد.  بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) برنامه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد.

 بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) برنامه های معنوی و فرهنگی ویژه ای در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه با حضور شهروندان گرامی و برخی مدارس سطح حوزه با شورو حال خاصی برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک افزود: در این مراسم برنامه های متنوعی اجرا گردید از آن جمله می توان به سخنرانی در خصوص جایگاه و نقش حضرت زینب (س) و نقشۀ راه پرستاران برای خدمت به مردم و همچنین جایگاه پرستاری و اهمیت آن از نگاه اسلام و همچنین مسابقات ویژه برای شهروندان و تقدیر از عزیزان که نامشان مزیّن به نام حضرت زینب (س) است ، نمایش طنز، گفتگو با پرستار فرهیخته ای که تازه بازنشست شده اند و… اشاره نمود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور معاون اداره بهداشت ناحیه یک تبریز، مدیر اداره سلامت و مدیر امور فرهنگی منطقه یک ، لوح و جوائزی به تعدادی از پرستاران گرانقدر اهداء گردید.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.