حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم ویژه روز سالمندان در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 7417 14 اکتبر 2017 - 7:39 520 بازدید

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهرتبریز،رامین راستی معاون فرهنکی واجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم ویژه روز سالمند در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام داشت به تکریم سالمندان و احترام ویژه به آنها ، از آموزه های روشن فرهنگ اسلامی است ، در قرآن مجید می […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم ویژه روز سالمندان در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهرتبریز،رامین راستی معاون فرهنکی واجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم ویژه روز سالمند در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام داشت به تکریم سالمندان و احترام ویژه به آنها ، از آموزه های روشن فرهنگ اسلامی است ، در قرآن مجید می فرماید : به پدر و مادر نیکی کنید  هر گاه یکی از آن دو یا هر دو آنها  نزد تو به سن پیری رسیدند ، کمترین اهانتی به آنها روامدار و بر آنها فریاد مزن و گفتار لطیف و سنجیده و بزرگوارانه به آنها بگو و بر همین اساس باید با احترام و ادب هر چه بیشتر در پیشگاه پدران و مادرانی که به سن سهولت و سالمندی رسیده اند  برخورد نمود.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک افزود : سالمندان  ، در روزگاری دیگر و در شرایط و آدابی متفاوت پرورش یافته اند و دل بسته سنت های خود هستند و بدین دلیل، نمی توانند بی مهری نسل جدید را به سنت های قدیم بپذیرند.

لذا برگزاری این مراسم به نسل جدید که نوجویی های فراوانی را در درون خود تجربه می کنند آموزش داده شد تا بتوانند با نسل پیشین ارتباطی مهربانانه داشته و با تکریم برخورد نمایند ، چرا که نسل جدید  و امرار نسل پیشین است و نباید از این مسئله غافل گشت.

وی اشاره نمود: در این مراسم از خانواده شهیدان صبوری دعوت بعمل آمده و ضمن قدردانی و اهداء لوح و هدایائی به ایشان از سخنان اثر گذار مادر شهید استفاده و باعث زینت بخشی به مراسم گشتند.

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.