حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 20 میلیارد ریال هزینه اجرای پروژه احداث کانالهای سرپوشیدۀ سطح منطقه یک

شناسه : 11966 25 فوریه 2018 - 7:55 304 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای پروژه احداث کانالهای سر پوشیده این منطقه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد. مهندس مولاخواه با اشاره به اجرای پروژه مهم و اساسی کانالهای سرپوشیدۀ سطح منطقه در جهت مهار آبهای سطحی که در مواقع […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 20 میلیارد ریال هزینه اجرای پروژه احداث کانالهای سرپوشیدۀ سطح منطقه یک
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای پروژه احداث کانالهای سر پوشیده این منطقه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

مهندس مولاخواه با اشاره به اجرای پروژه مهم و اساسی کانالهای سرپوشیدۀ سطح منطقه در جهت مهار آبهای سطحی که در مواقع بحرانی از جمله سیل و بارندگیهای فصلی که توانسته است نقش مهم و بسزائی را ایفا نماید اعلام داشت : این پروژه پاسخ به یکی از مطالبات اصلی شهروندانی است که طی سالهای متمادی در اثر تجمع آب و سیل را برای مغازداران و منازل واقع در مسیر با مشکلات اساسی مواجه شده بودند.

شهردار منطقه یک اظهار داشت : این کانالها با باکس 2*2 انجام یافته که آبهای جاری به راحتی و بدون توقف به صورت روان عبور خواهند نمود و دیگر به داخل منازل ورود پیدا نخواهد کرد ، و این امر یکی از توفیقات منطقه بوده که در قالب پروژه های عمرانی تقدیم شهروندان گرامی شده است.

وی گفت: کانالهای سر پوشیده در خیابان عباسی، گلپارک ، خیابان قانون، مسیر گلکار، محدود بیمارستان امام سجاد و… به طول 8 کیلومتر انجام یافته است.

 


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.