حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اجرای نقاشی ، رنگ آمیزی و اصلاح تابلوهای ترافیکی سطح حوزه در قالب طرح گوزل تبریزیم

شناسه : 9501 11 دسامبر 2017 - 6:19 418 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون خدمات شهری واجرائی منطقه یک از آغاز اجرای نقاشی، رنگ آمیزی و اصلاح تابلوهای ترافیکی در قالب طرح گوزل تبریزیم خبر داد. براساس این گزارش مهندس حضرتی اعلام داشت : با آغاز طرح گوزل تبریزیم که یکی  از زیربنائی ترین طرحهای حوزه خدمات […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اجرای نقاشی ، رنگ آمیزی و اصلاح تابلوهای ترافیکی سطح حوزه در قالب طرح گوزل تبریزیم
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون خدمات شهری واجرائی منطقه یک از آغاز اجرای نقاشی، رنگ آمیزی و اصلاح تابلوهای ترافیکی در قالب طرح گوزل تبریزیم خبر داد.

براساس این گزارش مهندس حضرتی اعلام داشت : با آغاز طرح گوزل تبریزیم که یکی  از زیربنائی ترین طرحهای حوزه خدمات شهری بوده و اثرات فراوانی را به ثبت رسانده و باعث روان سازی ، زیباسازی، و از بین بردن بسیاری از مسائل و مشکلات این حوزه شده ، اقدامات اساسی و مهمی از سوی این معاونت انجام پذیرفته است.

معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک اشاره نمود: برداشتن بسیاری از پلهای زائد ، امحاء دیوار نویسی ها ، از بین بردن موانع ترافیکی ، تنظیف کانالهای زیرزمینی ، جمع آوری وسائل و نخاله های زائد در کنار خیابانها و… از جمله اقدامات این حوزه در طرح مذکور بوده است.

حضرتی افزود: هم اکنون خادمین مردم در این معاونت طرح اجرای نقاشی، رنگ آمیزی، و اصلاح تابلوهای ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم در این خصوص آغاز گشته است.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.