حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – مراسم (( زندگی شاد باهوای پاک)) در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 10967 20 ژانویه 2018 - 5:19 1001 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از اجرای مراسم ((زندگی شاد با هوای پاک)) در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش راستی ضمن اشاره  به این مطلب که ، توسط این منطقه برنامه های ویژه فرهنگی اجتماعی و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – مراسم (( زندگی شاد باهوای پاک)) در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از اجرای مراسم ((زندگی شاد با هوای پاک)) در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش راستی ضمن اشاره  به این مطلب که ، توسط این منطقه برنامه های ویژه فرهنگی اجتماعی و سلامت جهت استفادۀ شهروندان در ایام مختلف سال برگزار و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه می گردد اعلام داشت: همزمان با روز هوای پاک با حضور کودکان و نوجوانان عزیز سطح این منطقه مراسمی تحت عنوان زندگی شاد با هوای پاک برگزار و مورد توجه قرار گرفت.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک اشاره نمود: در این مراسم که در محوطۀ فرهنگسرای شهید بهشتی  برگزار شده بود توسط مربیان این فرهنگسرا مواردی در جهت حفظ سلامت محیط زیست، جلوگیری از تولید زباله، درختکاری،نقش فضاهای سبزو هوای پاک در سلامت فردی و اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در جامعه و… به اطلاع شرکت کننده در مراسم رسیده و پس از آن کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه های شاد و شکر گزاری به واسطۀ بارش برف ، شادمانه این مراسم را به پایان رساندند.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.