حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – پیشتازی منطقه یک در اجرای طرح پیاده روسازی سطح حوزه

شناسه : 8064 02 نوامبر 2017 - 5:16 386 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور  پیشتازی این منطقه در اجرای طرح پیاده رو سازی حوزه خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : با آغاز طرح بزرگ اصلاح و اجرای پیاده روهای سطح منطقه در آستانه تبریز 2018 و تصویب این طرح که در دستور اجرای فعالتهای […]

پورتال شهرداری منطقه یک – پیشتازی منطقه یک در اجرای طرح پیاده روسازی سطح حوزه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور  پیشتازی این منطقه در اجرای طرح پیاده رو سازی حوزه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : با آغاز طرح بزرگ اصلاح و اجرای پیاده روهای سطح منطقه در آستانه تبریز 2018 و تصویب این طرح که در دستور اجرای فعالتهای عمرانی منطقه قرار گرفت ، هم اکنون این پروژه آغاز و در مسیرهای مختلف به اجرا در آمده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود: مسیر خیابان امام خمینی(ره) ضلع شمالی از آبرسان تا میدان شهید بهشتی ، مسیر چایکنار ضلع شمالی ، مسیر خیابان ولیعصر (عج) و چندین مسیر دیگر از جمله مکانهائی است که در این طرح بزرگ قرار گرفته است.

وی گفت: هم اکنون پروژه مهم پیاده روسازی در سطح حوزه به سرعت در حال اجرا و مراحل نهائی را طی می نماید و شایان ذکر است که این طرح استاندارد سازی می گردد و تمامی مسائل مربوطه را طی نموده ایم.

 


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.