حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم ویژۀ آغاز سال میلادی و نقش پر اهمیت تبریز 2018

شناسه : 10378 03 ژانویه 2018 - 6:15 433 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک از برگزاری مراسم ویژه ای به مناسبت آغاز سال میلادی و نقش پر اهمیت تبریز 2018 در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد. بر اساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر بیان داشت : با توجه به […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم ویژۀ آغاز سال میلادی و نقش پر اهمیت تبریز 2018
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک از برگزاری مراسم ویژه ای به مناسبت آغاز سال میلادی و نقش پر اهمیت تبریز 2018 در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.

بر اساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر بیان داشت : با توجه به اهمیت موضوع پیش رو (تبریز2018) و آمادگی بیش از پیش مراکز فرهنگی از جمله در حوزۀ این منطقه ، شرایطی فراهم گشته تا بتوان از نظرات و پیشنهادات و فعالیتهای شهروندان در این راستا بهره جسته و با هم اندیشی و همگرائی به جهت پیشبرد اهداف حرکت نمود.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک اعلام نمود: تاثیرات مهم تبریز2018 بر کسی پوشیده نیست و با نگاهی عمیق به جایگاه این کهن شهر خواهیم دانست که تبریز ریشه ای عمیق در تاریخ ایران دارد و نمایش تاریخ پر افتخار آن از ابعاد اقتصادی ، علمی و فرهنگی و مذهبی و تاثیرات آن در دنیا توسط مراکز مطالعات تاریخی و در جهت تبیین تاریخ این شهر، همچنین انتشار منابع علمی می تواند در نمایش جایگاه این شهر بزرگ نقش موثری داشته باشد.

وی گفت: بر پایۀ این جایگاه باید در هر شرایطی برای شناساندن این مهم اقدام نمائیم، خوشبختانه اقدامات ویژه ای در بحث فرهنگی و اجتماعی آن انجام  پذیرفته و برخی از آنها در دست اقدام می باشد.

راستی اظهار نمود: در این ویژه برنامه ها آیتم های مختلفی همچون اجرای نمایش ، سرود ، شناساندن مفاخر ، مشاهیر و تکالیف شهروندی و… به صحنه آمده و خوشبختانه در بخش مهمی از این مراسمات مدارس نیز مشارکت نموده و دانش آموزان به صورت خود جوش فعالیت نموده و کارهای بسیار شایسته و اثر گذاری به ثبت می رسد.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.