حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع) در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 10136 27 دسامبر 2017 - 9:57 426 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجرائی شهرداری منطقه یک از برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در فرهنگسرا این منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام داشت : این مراسم با حضور شهروندان گرامی حوزه منطقه یک […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع) در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجرائی شهرداری منطقه یک از برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در فرهنگسرا این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام داشت : این مراسم با حضور شهروندان گرامی حوزه منطقه یک در فرهنگسرای شهید بهشتی با برنامه های مختلفی از جمله مولودی خوانی، سخنرانی پیرامون جایگاه و شخصیت والای این امام همام و بخشهای مفرح و شادمانه برگزار و حاضرین از این برنامه ها استقبال به عمل آوردند.

مدیر امور فرهنگ اجتماعی منطقه یک اظهار نمود: این برنامه ها ویژۀ سه ماهۀ آخر سال تدوین گشته و طبق تقویم کاری در مراسمات ملی و مذهبی اجرا و تقدیم شهروندان گرامی می گردد.


.


.


.


.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.