حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح ویژۀ ساماندهی وضعیت عمرانی و خدماتی مسیر خیابان ملازینال آغاز گردید.

شناسه : 7857 26 اکتبر 2017 - 6:09 408 بازدید

به گزارش روبط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،  مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آغاز عملیات آسفالت ریزی در مسیر ملازینال خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود: در پی بازدید بعمل آمده توسط شهردار منتخب تبریز دکتر شهین باهر و معاونین و مدیران منطقه از مسیر خیابان […]

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح ویژۀ ساماندهی وضعیت عمرانی و خدماتی مسیر خیابان ملازینال آغاز گردید.
پ
پ

به گزارش روبط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،  مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آغاز عملیات آسفالت ریزی در مسیر ملازینال خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود: در پی بازدید بعمل آمده توسط شهردار منتخب تبریز دکتر شهین باهر و معاونین و مدیران منطقه از مسیر خیابان ملازینال و تاکید ایشان مبنی بر اصلاح وضعیت ساماندهی و خیابان مذکور در حوزه عمران و خدمات شهری ، از طریق این شهرداری سریعاً اقدامات لازم بعمل آمده و در دستور کارقرار گرفت.

شهردار منطقه یک اظهار نمود: در فاز اول این طرح اصلاح جویها، لکه گیری آسفالت ، آسفالت اساسی ، حذف زوائد بصری، جمع آوری نخاله و سد معبر ، اصلاح وضعیت ترافیکی ، جلوگیری از تخفیفات ساختمانی و … از جمله اقدامات است که به صورت برنامه ریزی شده آغاز گردید.

مولاخواه گفت: این اقدامات در سه فاز عملیاتی می گردد و توسط معاونتهای فنی و عمرانی و حوزه خدمات شهری و اجرائی هم اکنون با جدیت پی گیری و در دستور کار قرار گرفته است.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.