حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری جشن بزرگ آئینهای شب یلدا با همکاری موسسه دوستداران حقوق کودک

شناسه : 9879 21 دسامبر 2017 - 11:07 437 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری جشن بزرگ آوینهای شب یلدا با همکاری موسسه دوستداران حقوق کودک در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد. براساس این گزارش راستی ضمن اعلام اینکه ، چندین برنامه مختلف ویژه این ایام در سطح منطقه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری جشن بزرگ آئینهای شب یلدا با همکاری موسسه دوستداران حقوق کودک
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری جشن بزرگ آوینهای شب یلدا با همکاری موسسه دوستداران حقوق کودک در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.

براساس این گزارش راستی ضمن اعلام اینکه ، چندین برنامه مختلف ویژه این ایام در سطح منطقه برگزار گردید بیان داشت: درجهت حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و برگزاری جشن برای این عزیزان ، با همکاری امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک و موسسه مذکور مراسم جشن بزرگ شب یلدا در این منطقه برگزار گردید.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک اعلام داشت : در این مراسم ریاست محترم کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز آقای دکتر قلیزاده نیز حضور یافته و از اجرای این ویژه برنامه برای کودکان بی سرپرست ابراز خرسندی نموده و از بانیان این برنامه قدردانی بعمل آوردند.

 


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.