حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز کلاسهای آموزشی فرهنگی، ورزشی و تفریحی پارک بانوان شمس تبریزی

شناسه : 13008 23 آوریل 2018 - 18:03 759 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از آغاز کلاسهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی پارک بانوان شمس تبریزی خبرداد. بر اساس این گزارش راستی اظهار داشت: با توجه به امکانات ایجاد شده در پارک شمس تبریزی در خصوص فضاهای ورزشی ،آموزشی ،فرهنگی و هنری بسیاری […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز کلاسهای آموزشی فرهنگی، ورزشی و تفریحی پارک بانوان شمس تبریزی
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از آغاز کلاسهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی پارک بانوان شمس تبریزی خبرداد.

بر اساس این گزارش راستی اظهار داشت: با توجه به امکانات ایجاد شده در پارک شمس تبریزی در خصوص فضاهای ورزشی ،آموزشی ،فرهنگی و هنری بسیاری از شهروندان و بانوان از این شرایط استفاده و بهره برداریهای لازم را به عمل می‌آورند.

وی گفت: این کلاس ها شامل ورزش، نقاشی، خطاطی ،صنایع دستی و هنرهای سنتی، تغذیه سالم ،روانشناسی ،پیش گیری از مواد مخدر و… می باشد که با استقبال ویژه ای از سوی شهروندان مواجه شده است.

 وی اعلام نمود : در مراحل اولیه ثبت نام 5000 نفر از بانوان محترم شرکت نموده که پیش بینی می گردد در سه ماهه اول این میزان 30 % نیز افزایش یابد.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.