حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای موفقیت آمیز طرح محلول پاشی جهت یخ زدائی در سطح منطقه یک

شناسه : 10900 17 ژانویه 2018 - 8:34 462 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای موفقیت آمیز طرح محلول پاش جهت یخ زدائی در سطح این حوزه خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: با توجه به اینکه برای اولین بار در سطح مناطق ، توسط حوزه خدمات شهری منطقه، دستگاه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای موفقیت آمیز طرح محلول پاشی جهت یخ زدائی در سطح منطقه یک
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای موفقیت آمیز طرح محلول پاش جهت یخ زدائی در سطح این حوزه خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: با توجه به اینکه برای اولین بار در سطح مناطق ، توسط حوزه خدمات شهری منطقه، دستگاه محلول ساز جهت یخ زدائی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته، خوشبختانه در بارش اخیر برف از این محلول استفاده و نتایج حاصله بسیار خوب و حائز اهمیت بوده است.

شهردار منطقه یک اعلام نمود: استفاده از این دستگاه و محلول آن باعث تسهیل در امورات گشته و بر سرعت کار افزوده است و همچنین از مشکلات متعاقب به واسطه نمک پاشی شامل تخریب آسفالت، جداول، از بین رفتن فضاهای سبز و مخاطراتی برای تفس در شریانهای شهری و انسانی، جلوگیری و عملیات یخ زدائی برای تنفس در شریانهای شهری و انسانی، جلوگیری و عملیات یخ زدائی به راحتی انجام می یابد.


.


.


.


وی گفت: شب گذشته نیز همکاران محترم خدمات شهری در اقدامی سریع با استفاده از این محلول توانستند تمامی مسیرهای شریانی را روان ساخته و از یخ زدگی و برف خیابانها جلوگیری نمودند.

 


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.